mandag den 4. januar 2016

Farvel 2015

2015 var ikke bloggens største år. Der var noget hemmelighedskræmmeri om en lille ny beboer på vej, og derfor egnede al babystrikken, der røg af pindene, sig ikke så godt til at blive vist frem. Men et tilbageblik kan alligevel bevise, at der blev produceret andet end babystrik.

Vi renoverede stadig på huset og arbejdet tog virkelig fart med mange færdige rum.
Krea-kontor-gæsteværelset blev færdigt. Det var en vigtig milepæl at få pakket alt mit kreagrej ud af flyttekasserne.

Pigens værelse.

Spisepladsen i det store køkken-stue-entre-rum.

Hæklenålen kom også i sving. Både med egne opfindelser og andres opskrifter - og noget midtimellem.
Dagmar er ikke min opfindelse - det er Flemming Quist Møllers. Men den hæklede version er egen ide.

Tre sprutter. To til barselsgave og en til eget brug.

 Aben. Åh aben, der var allevegne i 2015. Selvfølgelig hæklede jeg også en.

Stjernen til bedstevendindens lille stjerne.

Min lille minizoo med tykke dyr blev udvidet med to opskrifter:



Strikkepindene var glødende og der blev sprøjtet babystrik ud i en lind strøm.

Cardiganen her var mit første forsøg med freestyle-strik. Det var megasjovt og jeg skal helt sikkert strikke mere "ud af hovedet".


Vi havde ikke tid til at komme så meget omkring sidste år, men vi var på en dejlig weekendtur til Ærø i maj.

Planen for bloggen det kommende år er at komme med lidt mere regelmæssige indlæg. Nu må vi se, om det kan lade sig gøre.

1 kommentar:

  1. Det håber vi på, tak for 2015 og rigtig godt nytår her fra Fantast-fabrikken :)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge