torsdag den 1. november 2012

En klassiker

Blomsterranglen er efterhånden en klassiker her i mit lille hjørne af cyberspace. Jeg har lavet dem længe - faktisk før jeg begyndte at blogge, tror jeg (Ja, der var faktisk et kreativt liv før bloggen!). I dag har jeg lavet en til, fordi min veninde gerne ville have den med som barselsgave i weekenden. Hvor er det bare hyggeligt, når veninderne gerne vil forære mine hjemmelavede ting væk. Det bliver jeg til stadighed glad og benovet over.

Her er lidt procesbilleder:



"Hejhej, lille Blomst"

27 kommentarer:

  1. Den er virkelig også fin!

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå veninderne gerne vil forære sådan en i barselsgave for den er da rigtig sød :-)

    SvarSlet
  3. Vi er godt nok heldige, os der er veninder med dygtige dig. Hvor er den fin! Helt perfekt :-) Jeg tror Alma og forældre bliver glade for den - jeg er i hvert fald!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg føler mig nu også ret heldig :-)

      Slet
  4. Kan godt forstå, at den er populær - hvor er den sød! :)

    SvarSlet
  5. Kan man bestille en? Og hvis til hvilken pris? De er nemlig super søde
    Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan skrive mig en mail på aslisorup@gmail.com, så kan vi finde ud af det :-)

      Slet
  6. Den er rigtig sød, sådan en rangle gør helt sikkert stor lykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den plejer at vække smil - hos forældre og børn :-)

      Slet
  7. Hvor er den fantastisk... Lone

    SvarSlet
  8. Kan godt forstå, at du bliver glad og stolt - med rette! Lige præcis sådan en forespørgsel giver bare den bedste følelse, ikke?

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare fin!
    Fedt at se de der procesbilleder.
    Jeg er forresten også vild med din sure citron. Hvor er den bedårende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have for de søde ord både om denne og Sussi den sure citron :-)

      Slet
  10. Den er bare SÅ fin, den rangle. Elsker udtrykket i den. Og så er jeg altså stadig forelsket i din "sure citron". ;)

    KH

    SvarSlet
  11. hvor er de bare fine, så skønne i farverne og så skønt et udtryk :)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet
  12. Åh hvor er den bare fin:-) Sikke en dejlig barselsgave:-)

    SvarSlet
  13. Hvor er den sød. Hvor har du fundet opskriften?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er såmænd min egen opskrift, Mai-Britt :-)

      Slet
    2. Hvor er du sej! Fin er den ihvertfald :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge