fredag den 19. oktober 2012

Yndlingskjolen

Mere hjemmesyet tøj. Kjolen her er en kopi af en kjole, jeg har købt i Cos. Jeg holdt så meget af den, at jeg var nødt til at lave den i nogle andre farver også, og denne her bordeaux er faktisk nummer tre, jeg har syet. Der findes også en grå og en flaskegrøn. Jeg elsker faconen - og så elsker jeg, at det tager nul komma fem at sy den, fordi den ikke skal lægges op forneden.

Kjolen er også superfin med et bælte i taljen - det giver et helt andet udtryk.

Jeg forsøger at holde masken, mens jeg poserer...

....det går ikke så godt.

18 kommentarer:

  1. LÆkker lækker kjole Alsi, og du ser fantastisk ud;)
    Indrøm bare, at der gik en model tabt i dig!
    Kh C

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Cecilie. Jeg synes ikke, jeg er specielt egnet som model - mest fordi jeg føler mig så fjollet, når jeg står der. Men måske hvis jeg bliver ved med at øve mig :-)

      Slet
  2. Den ser super skøn ud! Jeg er også vild med tøjet fra Cos. Hvor køber du det lækre jersey?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej du
      Stoffet er såmænd bare købt hos Stof og Stil :-)

      Slet
  3. hvor er det bare en flot kjole - og den klæder dig fantastisk.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Den er rigtig fed, hvor har du mønstret fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej du
      Jeg har tegnet af det af efter en kjole, jeg har købt i Cos :-)

      Slet
  5. Kjolen er virkelig virkelig pæn, men blegner lidt i forhold til dig :) Hvor er du henne? Der ser så rart ud. Kh. Camilla, hæklehunden og ægtehunden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Camilla! Jeg rødmer ;-) Billedet er taget hos mine forældre sidste weekend og der er rigtig rart :-)

      Slet
  6. Lækker kjole, og den klæder dig rigtig godt! Kh Maria

    SvarSlet
  7. Uh den er fin! Og meget klædelig! Er det mon raglan eller påsat.... Spørger jeg, som også vil ha een!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Naja Luise! Det er med påsatte ærmer :-)

      Slet
  8. Rigtig fin kjole- den kan jeg godt forstå du måtte have(/lave) flere af :-)Den ser både rar ud og så sidder den super flot:-)

    SvarSlet
  9. Den er altså også bare skøn! Send gerne det mønster med også :D

    mimi

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge