torsdag den 25. oktober 2012

Upcycling #2

For snart længe siden købte jeg en trøje i en genbrugsforretning. Jeg faldt for det sort-hvide mønster med Charlie Chaplin, men faconen var ikke helt rigtig. Til gengæld kunne jeg godt se den for mig som cardigan med en lynlås foran.

Men så gik tiden og trøjen røg længere og længere ind bag i skabet. Indtil i sidste måned hvor jeg lavede en gennemgribende oprydning i mit garderobeskab. Min mor var med på sidelinjen og tilbød at fikse den - og jeg skyndte mig at sige "jatak".

Jeg fik desværre ikke lavet et før-billede, men nu ser cardiganen sådan her ud:

Yesyes - flere billeder af yours truly, der gi'r den som modeblogger...

...og jeg har stadig behov for at pjatte lidt undervejs.

Bemærk i øvrigt, at dette er den oprindelige version af yndlingskjolen fra Cos.

2 kommentarer:

  1. Et før billede havde været fantastisk - så kunne man lige vurdere :) Men det ser godt ud!

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn!! Kh. Camilla

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge