mandag den 15. oktober 2012

Sarah Lund-projektet: update #1

...eller: "Hvorfor man ikke skal strikke og se Forbrydelsen samtidig"

I fredags slog jeg masker op til Sarah Lund sweateren, som jeg skal strikke til mit arbejde, og henover weekenden har jeg strikket lidt mere på den. Jeg prøvede også at strikke, mens Forbrydelsen var på i aftes, men det måtte jeg konstatere var en dårlig ide. Jeg fik nemlig lavet en fejl i mønsterstrikken og måtte trevle fire pinde op. Doh!

 Status på projektet efter de fire pinde er pillet op. Doh igen!

Før det gik på for mig, at det var dumt at strikke samtidig med Forbrydelsen. Ja, jeg er hoppet ned under dynen - det er meget rart at kunne trække den op over hovedet, hvis det bliver for uhyggeligt.

Hey - se lige hvilken sweater Sarah Lund har på inde i fjerneren!

14 kommentarer:

  1. Jeg prøvede også at hækle og se Forbrydelsen samtidig med i går, det gik heller ikke så godt:). Jeg synes den er så skøn den sweater. Elsker også farve kombinationen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Godt jeg ikke er den eneste, der har svært ved at koncentrere sig under Forbrydelsen :-)

      Slet
  2. Jeg kan kun strikke noget lige ud ad landevejen til Forbrydelsen. Ikke noget med at kigge ned;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt klart noteret til næste afsnit :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Det er godt, jeg ikke er alene! :-)

      Slet
  4. Du er for sej Asli... Men ikke noget at sige til at man ikke både kan se Forbrydelsen og strikke imens!
    God aften.
    Mvh Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Næste gang bliver der strikket på et ensfarvet projekt - hvis der overhovedet skal strikkes undervejs. Det er ellers ikke tit, jeg IKKE laver noget, mens jeg ser fjernsyn :-)

      Slet
  5. Super sjovt indlæg;) den trøje bliver så lækker.. Men vælg Disney sjov når du strikker, så er det ikke så svært at holde fokus på strikketøjet:))

    SvarSlet
    Svar
    1. I dag så jeg nogle afsnit af Bonderøven, mens jeg strikkede lidt videre. Det fungerede faktisk fint. Så kan man sidde der og føle sig lidt selvforsynende imens ;-)

      Slet
  6. Jeg tænkte faktisk på din sweater da hun pludselig havde den fine blå udgave på. Den bliver da så fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber, den bliver fin. I skrivende stund er jeg færdig med første mønsterbånd. Det er dejligt at strikke med pind 9 :-)

      Slet
  7. Glæder mig til at se det færdige resultat (;


    / Stephanie
    http://www.fashionBySterup.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går heldigvis ret hurtigt fremad :-)

      Slet

Topscorere den seneste uge