mandag den 1. oktober 2012

Hækleskolen version 2.0

Jeg har fået et utal af mails fra hækle-hungrende kvinder, der gerne ville på hækleskole, så det er fedt at kunne annoncere, at den endelig er tilbage. Set up'et bliver dog lidt anderledes end sidst. Jeg har nemlig været så heldig at få et samarbejde med Trine og Jane, som står bag garnbutikken Fox og Jane i Ballerup. Hækleskolen bliver holdt hos dem, for så kan vi være mange flere pr. gang. Samtidig bliver det lidt mere organiseret denne gang med to forskellige gange, man kan tilmelde sig. Første gang er helt grundlæggende hæklekundskab (at slå masker op, forskellige masketyper og at hækle frem og tilbage til små projekter). Anden gang lærer vi at hækle rundt (dvs. kugler/bolde, amigurumi, doilys, kurve og tæpper i Zpagetti osv.). Men inden for disse rammer kan man selvfølgelig få individuel vejledning.

Man kan læse meget mere om arrangementet og hvordan man tilmelder sig lige her....og p.s. så er det ret nemt for københavnerne at komme dertil. S-toget kører i bogstaveligste forstand lige til døren.

Jeg håber, I vil være med!

9 kommentarer:

  1. Ja, jeg er altså bare nødt til at vide hvor du har erhvervet det der lækre etui til hæklenålene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov! Undskyld jeg ikke lige har fået svaret dig. Men det er såmænd bare et gammeldags penalhus. Jeg kan ikke rigtig huske, hvor jeg har det fra :-)

      Slet
  2. Uh, hvor fedt!! Jeg tjekker straks kalenderen :-)

    SvarSlet
  3. Ærgerligt den lille skal fejres den dag, ellers ville jeg være kommet.

    SvarSlet
  4. uha - måske man skal bede manden om julegaven på forhånden....Det er liiiiige dét jeg har brug for. en der kan/vil holde mig i hånden når der skal hækles :-)

    SvarSlet
  5. Er dette fortsat noget i gør? Jeg har været med i en klub i Husum, men den blev opløst i foråret grundet manglende deltagelse. Fingers crossed :)

    SvarSlet

Topscorere den seneste uge